Ha, was ik klaar met die pagina, kom ik nog een foto tegen en ik vond hem echt te leuk om niet te gebruiken.
Dus op de achterkant van mijn journal kaartje heb ik deze foto van Koby nog verwerkt.
Ik wilde dit jullie niet onthouden, wat hebben wij gelachen. Koby was verstoppertje aan het spelen en ook als wij haar riepen bleef ze met haar kop omhoog gaan met een blik van, ja wat???
Ik lig hier lekker.
Laat me met rust.
Het deed mij meteen denken aan de kinderen vroeger als we verstoppertje speelden. Steevast achter de gordijnen en ik maar net doen of ik ze niet zag, heel de kamer afzoeken, roepen en me hardop afvragen waar ze nou toch konden zitten.
Vooral met Sarah moest ik zo lachen ook, zij wilde altijd SSSStoppetje spelen, dat woord is er bij ons ingebleven vandaar de titel zo op het kaartje.
Ik hoop dat ik jullie ook even heb laten lachen.
Oh en er komen langzaam wat kaarten binnen voor mijn verjaardag, zo lief!!!
Zeker omdat ik aangegeven heb dat ik dit jaar geen kaarten verstuur voor verjaardagen.
Ik weet nog niet van wie ze zijn maar ik heb een vermoeden,....
Dankjewel alvast, ik moet nog een weekje wachten met open maken maar leuk om alvast post te verzamelen.
Theo snapt niet dat ik ze niet gewoon open maak maar ja.
Bedankt weer voor je bezoekje
Liefs,
Marjolijn.

15 opmerkingen:
Oh wat gaaf is dit. Zo leuk deze hond. Hoe verzint hij het??
En ik snap dat je dit alsnog wilde verwerken.
Je pagina's zijn ook al zo gaaf.
Als ik er niet meer aan denk: alvast een hele fijne verjaardag volgende week!! Lekker genieten.
Voor nu een fijn weekend!!
Groeten van Femminde
gave en hele leuke pagina met foto Marjolijn.......gr karin
Wat een superleuke foto en een leuke pagina!
Wat een gave planner heb je gemaakt met Koby. Grappig hoe Koby op de foto staat.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Als het goed is heb je in ieder geval mooi weer.
Groetjes, Astrid
Wat een leuke foto en wat een leuk verhaal. Ik kan me voorstellen dat SSSStoppetje bij jullie nog gebruikt wordt. Het is een mooie aanvulling op je pagina geworden.
Leuk hè, al die enveloppen.....
Ja, zo komen de herinneringen boven. Ik wens je een fijne verjaardag t.z.t.
Aww, wat leuk een mooie pagina.
Je kan zoooooooveel plezier hebben met honden.
Zo schrijf ik vaak appjes naar familie over irts wat ik met Floor heb meegemaakt. Meestal maak ik er dan een heel verhaal van, geschreven namens Floor. En dan invullen wat ik denk dat Floor denk.(zoals bij jou, dat Kody denkt "ja, wat?")
Heel leuk dit kaartje en een mooie herinnering die je nooit meer gaat vergeten
Haha ja zo'n leuke foto verdient een prominent plekje. Wat kunnen ze toch capriolen uithalen hé.
Lieve groetjes Miranda
Dit is zo leuk!!
Oh wat een heerlije foto van Koby. Leuk dat je die nog in je planner hebt verwerkt. Te leuk om achterwege te houden!!!
Groetjes, Sigrid
Wat een leuke pagina, Marjolijn
zo leuk met Kody
hele leuke herinnering net als de herinnering aan de kindjes vroeger, koester ze maar!
Liefs Martha
Beautiful page and I agree, that picture was too cute to not use!
Inderdaad een erg leuke foto, zou zonde geweest zijn hem niet in je journal te verwerken. Alvast een fijne verjaardag gewenst.
Groetjes van Marian.
Hoi Marjolijn, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag gewenst!
Helaas was ik te laat met je kaartje maar hij komt eraan hoor!
Je zal vast wat enveloppen open gemaakt hebben vanmorgen!
Groetjes Ellen
Een reactie posten