donderdag 5 augustus 2021

My garden

Het prachtige book reminiscence 2 van Esther nodigt echt uit om te gebruiken voor een paar mooie tuinpagina's in mijn memory planner. 
Als je dan ook nog mag werken met de prachtige nieuwe collectie die  ze weer gemaakt heeft dan word ik helemaal happy. 
De bloeiende planten in de tuin doen de rest. 
Voor deze pagina gebruikte ik de set met de rounded corners page, 
dat afgeronde hoekje geeft toch iets chiques aan je pagina's. 
Die lieve lovebirds zitten weer in een andere set. 
Birds on splatter page.
en het tabje kreeg een stempeltje, Esther maakte een hele mooie set met stempels "label tabs"
Het is de bedoeling dat je ze uit knipt, er zit geen stansje bij maar op dit stansje uit de set "folded arrow insert" passen de stempeltjes prima met een beetje meten. 
Handig als je niet zo goed bent in knippen. 
De "arrow" is een soort clipje, je schuift het om de pagina heen. 
De lange tag heb ik afgewerkt met reinforcements, een touwtje er doorheen en een bedeltje er aan. 

Echt weer een fantastische uitbreiding van de Planner Essentials collectie.

Ik gebruikte voor deze pagina,

P.E. 38 Birds on splatter page
P.E. 41 rounded corners page
P.E. 44 Folde Arrow insert
CS232 Label tabs

Bedankt weer voor je bezoekje en tot een volgende keer,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 


2 opmerkingen:

R's Rue zei

Beautiful 😍

Scrappiness zei

Wat mooi Marjolijn, lief hoe de vogeltjes de bloemen bekijken. Dat pijlendingetje heb ik niet eerder gezien geloof ik. En op wat een goed plekje woon je toch, een heerlijke tuin, prachtig uitzicht aan de voorkant en ook nog zo dicht bij het centrum.