donderdag 17 juni 2021

E.C.D. planner & Flow!

Deze keer heb ik in mijn planner gebruik gemaakt van het magazine "Flow"
Dit "book for nature lovers" leende zich daar perfect voor.
Ik heb gebruik gemaakt van heel veel Die-sets voor zowel de Planner als de Sidekick en uit de Art-journal collectie.
In de Flow zitten veel papieren extraatjes die ik her en der in deze planner heb verspreid.
Waar ik deze planner voor ga gebruiken, dat weet ik nog niet, het was gewoon leuk om met de Dies en het papier te spelen. Waarschijnlijk komen er later foto's in van de tuin want daar leent dit papier zich uitstekend voor natuurlijk.
Kijk die leuke libelle op de draaischijf!
Soms heb ik nog wat gestempelde tekstjes erbij geplakt.
En natuurlijk wat envelopjes waar iets leuks in kan of zaadjes zoals in de seedpacket
Deze die-set had ik al lang niet gebruikt en hij is zo ontzettend leuk.
Voilà, hier is hij dan weer een keertje.
Genoeg ruimte om wat aantekeningen te maken.
Ik heb voor alle 4 de seizoenen een ander kleurtje gebruikt waarbij het papier ook van een andere designer komt, verder heb ik steeds  de indeling herhaald maar wel steeds een andere bijzonder pagina er in gemaakt. 
Hier zie je dus weer de envelopjes terug komen.
En ook deze Die-set was ik bijna vergeten, er komt ook zoveel nieuws en leuks op de markt van de E.C.D. planners teveel om op te noemen. Soms is het dus handig om eens door je verzameling te bladeren en dan kom je ineens weer op ideeën. 
Leuk toch?!
Weer een nieuw seizoen.
In de enveloppen zitten allemaal kaartjes die al kant en klaar in het magazine zitten, handig als je eens een kaartje wilt versturen.
Deze pagina had ik al laten zien, gemaakt met de
Phonebook Die-set
I love it!!!
Soms is het jammer dat al die prachtige telefooncellen zijn verdwenen uit het straatbeeld, vooral deze mooie Engelse natuurlijk.
Laatst zag ik op T.V. in een nostalgisch Engels dorpje zo'n oude telefooncel omgetoverd tot een buurtbibliotheekje. Zo schattig en de boeken waren lekker droog bewaard. 
Echt leuk om er zo een nieuwe functie aan te geven. 
Weer een nieuw seizoen.
En nog wat envelopjes,
Ook een met weer wat kaarten er in.
Dat was het, misschien heb je ook nog wel ergens een oud of nieuw tijdschrift liggen waar je altijd al iets mee wilde doen. Of wat dacht je van een oud prentenboek? Dan is dit natuurlijk een superleuk idee.

Hieronder nog een lijstje met alle producten die ik gebruikt heb.
Planner Essentials 22 Pocket 3 Top loading
Planner Essentials 31 Slider pockets

Daarnaast heb ik een paar leuke die-sets van Tim Holtz gebruikt voor de insecten en de Paddenstoelen en boompjes. 

Nou, genoeg om te bekijken in dit bericht,
hopelijk hebben jullie weer wat inspiratie opgedaan.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Je@net zei

Wauw...wat heb je dat super gaaf verwerkt op je pagina´s, Marjolijn!