maandag 1 oktober 2018

Home of the "Mad Hatter"


 Voor mijn lieve vriendin maakte ik voor haar verjaardag deze home decoratie.
Toen het huisje af was hield ik 2 rondjes over heel klein en ik dacht hé, daar kan ik misschien wel een hoedje mee maken en dat heb ik dus gedaan, zo werd het uiteindelijk het huisje van de 
"Mad Hatter".
Nou ja, gedurende de herfstvakantie en Halloween dan want de rest van het jaar woont hij natuurlijk in zijn hoed!
Ik ga niet allemaal vertellen wat ik heb gedaan, de huisjes kennen jullie inmiddels wel. 
Kijk gewoon en ik hoop dat je er van geniet, mijn vriendin vond het gelukkig heel erg leuk!!!
Het hoedje is ongeveer 2 cm hoog. ;)
Heerlijk weer die pompoenentijd, herfst Halloween, ik geniet er van.

Hoop dat jullie een beetje mee genoten hebben. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)Lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er weer super gaaf uit, Marjolijn.
Geniet jij maar lekker van deze herfst/halloweentijd, dan genieten wij met jou mee!

Hobby Hoogland zei

wat een prachtige creatie , dit is waar ik ook zo van hou een tafereeltje maken altijd weer een uitdaging.
Ben meteen volger van je blog geworden en heb je toegevoegd aan mijn lijst .
groetjes Marjan.

Anita zei

Hoi Marjolijn.
Na héééle lange tijd heb ik weer even lekker rond gehangen op je blog.
En heb je prachtige Halloween huisjes bewonderd.
Het kaartje voor Eva in SU stijl vind ik ook erg mooi.
En je woondeken,zo mooi,ik zou willen dat ik kon haken,maar ja met die artrosehanden zal dat nooit lukken.

Is dat een patroon Marjolijn of heb je dat zelf verzonnen.

Mijn moeder is een shawl voor mij aan het haken.

Zo,even een kort berichtje van mij.
Ik heb me zelfs weer aangemeld voor een Forum via Sandra.
Even kijken of ik daar mijzelf thuisvoel;-)
Lieve groetjes Anita