vrijdag 13 juli 2012

Summertime (EKEF123)

Kijk die Daisy nou eens, (stiekem) bloemetjes plukken in het tuintje van Tilda, hihi.!
Een combi van stempels van de lieve Daisy en het huisje,de kat, het hekje en het wegwijsbordje zijn uit mijn magnolia-collectie.
Ach de poes stoort zich er niet aan dus zo erg zal het niet zijn.
Achter het huisje staat een boom (sizzix stans) net voor de ondergaande zomerse zon.
En ja, die zon daar gaat het om, want wat laat hij ons toch in de steek!!!!
Het is zomer!!!
En dan willen we graag de zon zien, maar hier is het zo somber.

Ook bij het EKEFblog wilde ze graag kaartjes zien met het thema
"het is zomer"
en wie weet, als de zon al die vrolijke kaartjes ziet komt hij vanzelf tevoorschijn.
De stempeltjes zijn allemaal ingekleurd met H20.
Wat een mooie glans geeft dat toch, het blijft voor mij nog oefenen maar het is wel leuk spul.
Ook de zon (de doily) heb ik een kleurtje gegeven met H20.
Oh ja, het is een uitschuifkaartje en als je het open schuift komt alles mooi onhoog en zie je hieronder dit mooie hart.
Daar kan een lieve boodschap op geschreven worden.
De rand aan de onderkant heb ik gestanst met de sizzix on the edge stans butterflight.
Daarna heb ik er uitgestanste en geëmboste vlindertjes van Joy op geplakt.
De banner is ook gestanst met de stans van T.Holtz.
Oh ja, en dat zou ik bijna vergeten, het papier is van Echo Park paper.
Het is uit een paperpad van This&That, heerlijk mooi kleurrijk papier.

Een lekker vrolijk zomers kaartje toch?!!

Nu nog die lay out afmaken waar ik al weer een week mee bezig ben, voorlopig ben ik blijdat ik dit kaartje al heb gemaakt.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

18 opmerkingen:

gré zei

een leuk zomers kaartje hoor

groetjes gré

jacqueline zei

He Marjolijn, ik had je al gemist!
Wat een super gaaf kaartje is dat geworden zeg....echt zomers.
Er zijn zoveel leuke dingen te zien..geweldig.
Nou de zon moet nu toch echt gaan komen.....alhoewel dit natuurlijk wel heerlijk knutselweer is wahahaha.

Groetjes Jacqueline

Maja Rijkers zei

Mooie kaart! Leuk dat je de zon van een doily hebt gemaakt. Je zegt dat je al een week met een LO bezig bent, maar dit kaartje lijkt me toch ook best veel werk! Veel details en veel kleur. Zeker heel zomers!!!

scrapsylz zei

Hoi Marjolijn! Ik ben dan wel geen kaartenmaakster, maar ik kan wel zien dat je hier heel wat tijd en aandacht aan besteed hebt. Wat een details! Erg mooi en zomers, dit kaartje. Laat de zon maar komen!

Dora zei

Het model is super, echt heel erg gaaf dit kaartje!

Anneke. zei

Prachtig! Wat een boel leuke dingen te zien op je kaart.
Leuk dat je mee doet bij eKeF.
Groetjes Anneke.

Anita zei

Wat heb je er weer een kunstwerk van gemaakt.
Jouw kaartjes zijn op één of andere manier altijd bijzonder.
Deze ook weer met dat uitschuif stukje.
Prachtig Marjolijn,leuk dat je weer wat hebt kunnen scrappen!!

groetjes Anita

Je@net zei

Wat een leuk zomer kaartje, marjolijn! Hopelijk wordt het nu gauw echt zomer, van mij mag het!

simone zei

wat een mooie kaart, hier zit wel even wat werk is zo te zien, maar het resultaat is ook prachtig.
Groetjes Simone

Aletta zei

Geweldige leuke kaart.

Prachtig hoe alles mooi bij elkaar past.

Groetjes Aletta

Gezellig dat je meedoet met EKEF

Corinne Oosterhoff zei

mooie fleurige kaart

gr corinne

scrapdictive zei

Een werkelijk prachtig geheel!

Cj's leuke scrapdingen zei

wat een super leuk kaartje met heel veel details.. prachtige kleuren en heel mooi ingekleurd.. leuk

bmartes zei

Wat een prachtig kaartje!!! Wat heb je toch een leuke stempels van magnolia... Die doilie/zon vind ik heel goed gevonden!
Groetjes,
Arja

Brenda zei

Wat een leuk vrolijk kaartje, Marjolijn!
hartstikke leuk!
Lieve groetjes Brenda

roelie zei

heel mooi kaartje met al die mooie detia,s er op

gr roelie S

sylvana zei

je hebt echt leuke kaartjes gemaakt.

Ellen zei

Wat een leuke zomerse creatie Marjolijn!
Bedankt voor het meedoen met EKEF!
Groetjes Ellen